banner



ניר קלינגר גמר גביע : לידור כהן חתם בנונגובה פיטצ'איה התאילנדית / מאמן הפועל ניר קלינגר הורחק לאחר תנועות מגונות לקהל מכבי.

‎לאחר משחק גמר גביע המדינה ולאחר שנשלף לעברי הכרטיס האדום בחרתי שלא להתראיין בשל סערת הרגשות בה הייתי נתון, קשה לי לתאר עד כמה. ניר קלינגר, מאמן האדומים, השתולל בעקבות פסילת שער השוויון בזמן . מול הפועל ת״א באצטדיון סמי עופר, במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. שי אליאס (14) העלה את החבורה של ניר קלינגר ליתרון, וויליאם אגאדה (60) השווה לאורחת ושלומי אזולאי (70) הכריע את ההתמודדות בדרך למפגש מול מכבי . הראשון מבין השניים הרצופים הגיע בצורה דרמטית עם גמר גביע מרתק נגד מכבי חיפה בעונת.

הראשון מבין השניים הרצופים הגיע בצורה דרמטית עם גמר גביע מרתק נגד מכבי חיפה בעונת. אחרי ש×'ייסו 600 אלף ש"×— לזר חמישי, ×'חולון אופטימים לקראת
אחרי ש×'ייסו 600 אלף ש"×— לזר חמישי, ×'חולון אופטימים לקראת from img.haarets.co.il
מכבי תל אביב גברה על הפועל תל אביב 1:2. מול הפועל ת״א באצטדיון סמי עופר, במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. הראשון מבין השניים הרצופים הגיע בצורה דרמטית עם גמר גביע מרתק נגד מכבי חיפה בעונת. הירוקים עלו עם הרכב חסר וניצחו את הקבוצה של ניר קלינגר בזכות צמד מאוחר. מאמן הפועל ניר קלינגר הורחק לאחר תנועות מגונות לקהל מכבי. הוא הפך למנהיג הבלתי מעורער במכבי חיפה. מאמניו סמכו עליו ובחצי גמר גביע המדינה מול ביתר תל אביב (1987) נשלח לבעוט את הפנדל האחרון שקבע את מכבי חיפה עולה לגמר . שי אליאס (14) העלה את החבורה של ניר קלינגר ליתרון, וויליאם אגאדה (60) השווה לאורחת ושלומי אזולאי (70) הכריע את ההתמודדות בדרך למפגש מול מכבי .

מכבי תל אביב גברה על הפועל תל אביב 1:2.

במיוחד של המאמן ניר קלינגר ועוזרו סלים טועמה לעבר יציע אוהדי מכבי. ‎לאחר משחק גמר גביע המדינה ולאחר שנשלף לעברי הכרטיס האדום בחרתי שלא להתראיין בשל סערת הרגשות בה הייתי נתון, קשה לי לתאר עד כמה. אירחה הערב ההתאחדות לכדורגל במשחק גמר גביע המדינה את שגריר איחוד . רגע של נוסטלגיה, ניר קלינגר נגד יוני הללי, ביציע. שי אליאס (14) העלה את החבורה של ניר קלינגר ליתרון, וויליאם אגאדה (60) השווה לאורחת ושלומי אזולאי (70) הכריע את ההתמודדות בדרך למפגש מול מכבי . כאשר אלה שהובילו בגאון את הקבוצה היו הקפטן ניר קלינגר, אמן הבעיטות . הירוקים עלו עם הרכב חסר וניצחו את הקבוצה של ניר קלינגר בזכות צמד מאוחר. מכבי תל אביב גברה על הפועל תל אביב 1:2. מאמניו סמכו עליו ובחצי גמר גביע המדינה מול ביתר תל אביב (1987) נשלח לבעוט את הפנדל האחרון שקבע את מכבי חיפה עולה לגמר . הראשון מבין השניים הרצופים הגיע בצורה דרמטית עם גמר גביע מרתק נגד מכבי חיפה בעונת. מול הפועל ת״א באצטדיון סמי עופר, במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. הוא הפך למנהיג הבלתי מעורער במכבי חיפה. אנשי הפועל תל אביב ביזו הערב (רביעי) את מעמד גמר גביע המדינה, לא פחות מכך.

הוא הפך למנהיג הבלתי מעורער במכבי חיפה. ניר קלינגר, מאמן האדומים, השתולל בעקבות פסילת שער השוויון בזמן . במיוחד של המאמן ניר קלינגר ועוזרו סלים טועמה לעבר יציע אוהדי מכבי. כאשר אלה שהובילו בגאון את הקבוצה היו הקפטן ניר קלינגר, אמן הבעיטות . מול הפועל ת״א באצטדיון סמי עופר, במסגרת חצי גמר גביע הטוטו.

הראשון מבין השניים הרצופים הגיע בצורה דרמטית עם גמר גביע מרתק נגד מכבי חיפה בעונת. 1988_30z_CupQuarter2_Shimshon1-1_pic01.jpg
1988_30z_CupQuarter2_Shimshon1-1_pic01.jpg from hpt.co.il
מאמן הפועל ניר קלינגר הורחק לאחר תנועות מגונות לקהל מכבי. הוא הפך למנהיג הבלתי מעורער במכבי חיפה. הירוקים עלו עם הרכב חסר וניצחו את הקבוצה של ניר קלינגר בזכות צמד מאוחר. ניר קלינגר, מאמן האדומים, השתולל בעקבות פסילת שער השוויון בזמן . שי אליאס (14) העלה את החבורה של ניר קלינגר ליתרון, וויליאם אגאדה (60) השווה לאורחת ושלומי אזולאי (70) הכריע את ההתמודדות בדרך למפגש מול מכבי . רגע של נוסטלגיה, ניר קלינגר נגד יוני הללי, ביציע. מאמניו סמכו עליו ובחצי גמר גביע המדינה מול ביתר תל אביב (1987) נשלח לבעוט את הפנדל האחרון שקבע את מכבי חיפה עולה לגמר . במיוחד של המאמן ניר קלינגר ועוזרו סלים טועמה לעבר יציע אוהדי מכבי.

הוא הפך למנהיג הבלתי מעורער במכבי חיפה.

אירחה הערב ההתאחדות לכדורגל במשחק גמר גביע המדינה את שגריר איחוד . ‎לאחר משחק גמר גביע המדינה ולאחר שנשלף לעברי הכרטיס האדום בחרתי שלא להתראיין בשל סערת הרגשות בה הייתי נתון, קשה לי לתאר עד כמה. הראשון מבין השניים הרצופים הגיע בצורה דרמטית עם גמר גביע מרתק נגד מכבי חיפה בעונת. אנשי הפועל תל אביב ביזו הערב (רביעי) את מעמד גמר גביע המדינה, לא פחות מכך. מאמניו סמכו עליו ובחצי גמר גביע המדינה מול ביתר תל אביב (1987) נשלח לבעוט את הפנדל האחרון שקבע את מכבי חיפה עולה לגמר . מול הפועל ת״א באצטדיון סמי עופר, במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. הירוקים עלו עם הרכב חסר וניצחו את הקבוצה של ניר קלינגר בזכות צמד מאוחר. ניר קלינגר, מאמן האדומים, השתולל בעקבות פסילת שער השוויון בזמן . שי אליאס (14) העלה את החבורה של ניר קלינגר ליתרון, וויליאם אגאדה (60) השווה לאורחת ושלומי אזולאי (70) הכריע את ההתמודדות בדרך למפגש מול מכבי . במיוחד של המאמן ניר קלינגר ועוזרו סלים טועמה לעבר יציע אוהדי מכבי. מכבי תל אביב גברה על הפועל תל אביב 1:2. כאשר אלה שהובילו בגאון את הקבוצה היו הקפטן ניר קלינגר, אמן הבעיטות . רגע של נוסטלגיה, ניר קלינגר נגד יוני הללי, ביציע.

שי אליאס (14) העלה את החבורה של ניר קלינגר ליתרון, וויליאם אגאדה (60) השווה לאורחת ושלומי אזולאי (70) הכריע את ההתמודדות בדרך למפגש מול מכבי . הוא הפך למנהיג הבלתי מעורער במכבי חיפה. אנשי הפועל תל אביב ביזו הערב (רביעי) את מעמד גמר גביע המדינה, לא פחות מכך. אירחה הערב ההתאחדות לכדורגל במשחק גמר גביע המדינה את שגריר איחוד . כאשר אלה שהובילו בגאון את הקבוצה היו הקפטן ניר קלינגר, אמן הבעיטות .

הראשון מבין השניים הרצופים הגיע בצורה דרמטית עם גמר גביע מרתק נגד מכבי חיפה בעונת. מכ×'×™ תל א×'×™×': פטריק ואן לוון ×
מכ×'×™ תל א×'×™×': פטריק ואן לוון ×"תייחס לעתי×"ו אחר ×'מר ×"×'×'×™×¢ from sport1images.maariv.co.il
הראשון מבין השניים הרצופים הגיע בצורה דרמטית עם גמר גביע מרתק נגד מכבי חיפה בעונת. מאמן הפועל ניר קלינגר הורחק לאחר תנועות מגונות לקהל מכבי. אנשי הפועל תל אביב ביזו הערב (רביעי) את מעמד גמר גביע המדינה, לא פחות מכך. הוא הפך למנהיג הבלתי מעורער במכבי חיפה. כאשר אלה שהובילו בגאון את הקבוצה היו הקפטן ניר קלינגר, אמן הבעיטות . אירחה הערב ההתאחדות לכדורגל במשחק גמר גביע המדינה את שגריר איחוד . שי אליאס (14) העלה את החבורה של ניר קלינגר ליתרון, וויליאם אגאדה (60) השווה לאורחת ושלומי אזולאי (70) הכריע את ההתמודדות בדרך למפגש מול מכבי . במיוחד של המאמן ניר קלינגר ועוזרו סלים טועמה לעבר יציע אוהדי מכבי.

הירוקים עלו עם הרכב חסר וניצחו את הקבוצה של ניר קלינגר בזכות צמד מאוחר.

במיוחד של המאמן ניר קלינגר ועוזרו סלים טועמה לעבר יציע אוהדי מכבי. אירחה הערב ההתאחדות לכדורגל במשחק גמר גביע המדינה את שגריר איחוד . שי אליאס (14) העלה את החבורה של ניר קלינגר ליתרון, וויליאם אגאדה (60) השווה לאורחת ושלומי אזולאי (70) הכריע את ההתמודדות בדרך למפגש מול מכבי . מאמניו סמכו עליו ובחצי גמר גביע המדינה מול ביתר תל אביב (1987) נשלח לבעוט את הפנדל האחרון שקבע את מכבי חיפה עולה לגמר . הוא הפך למנהיג הבלתי מעורער במכבי חיפה. ניר קלינגר, מאמן האדומים, השתולל בעקבות פסילת שער השוויון בזמן . מאמן הפועל ניר קלינגר הורחק לאחר תנועות מגונות לקהל מכבי. רגע של נוסטלגיה, ניר קלינגר נגד יוני הללי, ביציע. כאשר אלה שהובילו בגאון את הקבוצה היו הקפטן ניר קלינגר, אמן הבעיטות . ‎לאחר משחק גמר גביע המדינה ולאחר שנשלף לעברי הכרטיס האדום בחרתי שלא להתראיין בשל סערת הרגשות בה הייתי נתון, קשה לי לתאר עד כמה. הירוקים עלו עם הרכב חסר וניצחו את הקבוצה של ניר קלינגר בזכות צמד מאוחר. מכבי תל אביב גברה על הפועל תל אביב 1:2. אנשי הפועל תל אביב ביזו הערב (רביעי) את מעמד גמר גביע המדינה, לא פחות מכך.

ניר קלינגר גמר גביע : לי×"ור ×›×"ן חתם ×'נונ×'ו×'×" פיטצ'אי×" ×"תאילנ×"ית / מאמן הפועל ניר קלינגר הורחק לאחר תנועות מגונות לקהל מכבי.. במיוחד של המאמן ניר קלינגר ועוזרו סלים טועמה לעבר יציע אוהדי מכבי. אירחה הערב ההתאחדות לכדורגל במשחק גמר גביע המדינה את שגריר איחוד . ‎לאחר משחק גמר גביע המדינה ולאחר שנשלף לעברי הכרטיס האדום בחרתי שלא להתראיין בשל סערת הרגשות בה הייתי נתון, קשה לי לתאר עד כמה. מאמניו סמכו עליו ובחצי גמר גביע המדינה מול ביתר תל אביב (1987) נשלח לבעוט את הפנדל האחרון שקבע את מכבי חיפה עולה לגמר . כאשר אלה שהובילו בגאון את הקבוצה היו הקפטן ניר קלינגר, אמן הבעיטות .

0 Response to "ניר קלינגר גמר גביע : לידור כהן חתם בנונגובה פיטצ'איה התאילנדית / מאמן הפועל ניר קלינגר הורחק לאחר תנועות מגונות לקהל מכבי."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel